Dohledové centrum 365/24/7

Nabízíme servisní zajištění telekomunikační spojů (SLA). Monitoring probíhá nepřetržitě (24/7/365) a v našem dohledovém centru v Plzni – Hřbitovní je neustále přítomen zkušený operátor. Naše služby zahrnují pasivní nebo aktivní dohled, diagnostiku v případě závady, servisní výjezdy, sklad náhradních dílu a případně další podpůrné prostředky.

Mezi naše důležité klienty patří UPC česká republika, Alcoma, Magnalik, Mitranet.cz, Sauron CZ, GTS Czech, Dial Telecom či Fakultní nemocnice Plzeň.

Služba SLA obsahuje:

  • Dohledové centrum Plzeň – Hřbitovní 15, 24/7/365 s nepřetržitou přítomností
  • SNMP monitoring (pokud je zákazníkem umožněn), rádiové a přenosové parametry
  • Možnosti zasílání provozních údajů nebo alarmů při jejich změnách
  • Možnosti vzdáleného přístupu do monitorovacího a provozního systému
  • Sklad náhradních dílů a zařízení, servisní výjezdy
  • 24hodinovou servisní pohotovost

PARTNEŘI